RETUR OG REKLAMASJON
Reklamasjon
Vi følger det svenske Konsumentverkets anbefalinger for e-handel. Kundeservice skal alltid kontaktes via e-post (myorder@deodoc.se) innen rimelig tid. Ifølge svensk lov har du mulighet til å reklamere på produktet innen 3 år etter kjøpsdatoen, så lenge det er innen rimelig tid etter at du har oppdaget feil. Reklamasjonsretten gjelder feil som følge av produksjonen av produktet, og gjelder dermed ikke normal slitasje eller aldring av produktet. DEODOC AB forbeholder seg retten til å utbedre feil i første omgang, omlevere produktet i andre omgang og tilbyr gjenkjøp som siste løsning. Vær oppmerksom på at det ødelagte produktet og emballasjen må tas vare på til saken er løst. Hvis produktet ikke lenger er på lager eller har gått ut på dato, kontakter vi deg for videre saksbehandling. Vi behandler normalt sett reklamasjonssaker innen 3-14 virkedager. Ved godkjent reklamasjon refunderer vi bestillingsbeløpet ditt innen 30 dager.
Angrerett
Ved kjøp av produkter fra DEODOC AB har du som kunde 14-dagers angrerett dersom den ytre emballasjen (fraktemballasjen) er uåpnet. Det vil si at den ytre emballasjen (fraktemballasjen) ikke må brytes. Dette er av helseårsaker og hygieniske årsaker. Vi må kunne garantere alle kundene våre et nytt og urørt intimprodukt.
Angreretten gjelder fra det øyeblikket du mottar et bestilt produkt. Du er selv ansvarlig for å kontrollere at leveransen og produktene er uskadet i forbindelse med mottak av leveransen. Dersom returen godkjennes betaler du selv returkostnaden, og vi ber deg om å kontakte kundeservice på myorder@deodoc.se for ytterlige instruksjoner. Vi behandler vanligvis returer innen 1-3 uker. Husk å ta vare på kvitteringen for returen din og send pakken tilbake til oss med sporingsnummer, slik at vi kan gi deg erstatning selv dersom pakken forsvinner under frakten.
Ved godkjent kansellering av kjøpet refunderer vi bestillingsbeløpet ditt innen 21 dager.
Unntak fra angreretten
For å garantere alle kundene våre et nytt og urørt intimprodukt, gjelder ikke angreretten dersom den ytre emballasjen (fraktemballasjen) er brutt. Dette er grunnet helseårsaker og hygieniske årsaker.