KJØPSVILKÅR

1. Ansvarsbegrensning

Vi tar ikke ansvar for indirekte skader som kan oppstå som følge av bruk av produktet. Vi påtar oss ikke ansvar for forsinkelser eller feil forårsaket av forhold utenfor selskapets kontroll (Force Majeure). Slike forhold kan for eksempel være arbeidskonflikt, brann, krig, myndighetsbestemmelser, redusert eller mangelfull levering grunnet forhold hos leveringspartnere. Videre tas det ikke ansvar for eventuelle endringer av produkter eller produktegenskaper hos den respektive leverandøren eller andre faktorer utenfor vår kontroll.

2. Bestilling

Når du har fullført bestillingen din mottar du en ordrebekreftelse via e-post. I bekreftelsen finner du all informasjon om produktene du har bestilt, pris, fakturerings- og leveringsadresse. Dersom du oppdager feil i ordrebekreftelsen må du umiddelbart kontakte kundeservice.

3. Betaling 

Vi aksepterer Klarna, kreditt- og debetkort som betalingsmåter.

4. Pakker som ikke hentes/leveres

Du må oppgi gyldig og nøyaktig leveringsinformasjon. Dersom DEODOC AB mottar en pakke som er sendt til feil adresse eller ikke har blitt hentet, er det kjøperens ansvar å betale ny frakt. Vi forbeholder oss retten til å belaste et gebyr på 150 SEK for bestillinger som ikke hentes.

5. Kampanjer og rabatter

Det er ikke mulig å kombinere rabattkoder med andre kampanjer eller tilbud med mindre annet er oppgitt.

6. Levering 

Du kan velge mellom ulike leveringsalternativer i kassen. Bestillinger som mottas i helgen sendes tidligst påfølgende mandag. Forsendelses- og leveringstider er omtrentlige og kan ikke garanteres. Vi kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle leveringsforsinkelser. Dersom du opplever leveringsforsinkelser (uten at vi har varslet deg om lengre leveringstid) kan du kontakte kundeservice.

7. Personvernerklæring 

Din personlige informasjon er viktig for DEODOC AB. I denne erklæringen ønsker vi å informere deg om hvordan vi behandler dine personlige opplysninger samt dine rettigheter. Personopplysninger er informasjon som kan knyttes til deg som privatperson, for eksempel navn og kontaktinformasjon.

Vi bruker personopplysningene dine:

  • Til å kunne håndtere og levere bestillingen din.
  • Til å sende deg inspirasjon og tilbud gjennom nyhetsbrev, tekstmeldinger og målrettet tilpasset markedsføring i sosiale medier, online og offline.
  • Til å kommunisere med deg og svare på eventuelle spørsmål du har. 
  • Til å få tilbakemeldinger fra deg om DEODOC og dine erfaringer med oss.
  • Til å minne deg på at du har forlatt handlekurven din
  • Til å opprette og vedlikeholde en kundekonto.
  • Til å overholde lover og forskrifter (f.eks. forbrukerkjøpsloven og regnskapsloven).

Personopplysningsloven gir deg flere rettigheter. Du har for eksempel alltid rett til å si nei til markedsføring.

7.1 Hvem er ansvarlig for å behandle personopplysningene dine?

DEODOC AB, med organisasjonsnummer 556927-2171, er ansvarlig for å behandle personopplysningene dine. Merk at leverandørene våre av betalingsmåter bruker personopplysninger hentet fra nettsiden vår ved gjennomføring av kjøp, og er selv ansvarlige for hvordan de behandler personopplysningene dine.

7.2 Hvor henter vi personopplysningene dine fra?

Vi behandler kun personopplysninger du har delt med oss.

7.3 Hvem kan få tilgang til personopplysningene dine?

Personopplysningene dine behandles hovedsakelig av oss i DEODOC. Vi kommer aldri til å selge personopplysningene dine. I noen tilfeller deler vi personopplysningene dine for å oppfylle forpliktelsene våre overfor deg på en god og effektiv måte:

  • Leverandørene våre av betalingsløsninger har tilgang til personopplysningene dine slik at vi kan være sikre på at du betaler oss.
  • Leveringspartnerne våre har tilgang til personopplysningene dine slik at vi kan levere produktene dine til riktig leveringssted og håndtere returer.
  • Leverandører av tekniske løsninger har tilgang til personopplysningene dine slik at vi kan samle inn og publisere produktanmeldelsene dine.
  • Leverandører av markedsføringstjenester, som Google og Facebook, har tilgang til personopplysningene dine slik at vi kan markedsføre relevante produkter og tilpasse innholdet vårt til deg.
  • IT-leverandører har tilgang til personopplysningene dine for å hjelpe oss med IT-tjenester.

I henhold til personopplysningsloven har du rett til å påvirke hvordan vi behandler personopplysningene dine, og hvem som har tilgang til dem.

8. Produktinformasjon 

Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil på nettsiden ved sluttsalg av produkter. Vi garanterer ikke at bildene gjenspeiler det eksakte utseendet til produktene, da fargene kan være forskjellige avhengig av skjerm, bildekvalitet og oppløsning. Vi prøver alltid å eksponere produktene så korrekt som mulig.

9. Skade

Dersom pakken er ødelagt eller åpnet ved levering bør du kontakte utleveringsstedet umiddelbart. De har skjemaer du kan bruke for å melde om skade. Opprett også en sak hos kundeservicen vår ved å sende en e-post til myorder@deodoc.se.

10. Tvist

Dersom en eventuell tvist ikke kan løses etter avtale mellom deg og kundeservice, kan du som kunde henvende deg til Forbrukerrådet med telefonnummer 23 400 500.

11. Mangel på ordrebekreftelse 

Ordrebekreftelsen din kan forsinkes eller ikke sendes i det hele tatt grunnet tekniske feil eller andre forhold utenfor DEODOC ABs kontroll. Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelsen etter 30 minutter bør du kontakte kundeservice.

12. Endring av vilkår 

Vi forbeholder oss retten til å endre vilkår og betingelser når som helst. Endringer legges ut online på nettsiden. Endrede vilkår anses som akseptert dersom du besøker nettsiden eller fullfører en bestilling.

13. Reklamasjon

Vi følger det svenske Konsumentverkets anbefalinger for e-handel. Kundeservice skal alltid kontaktes via e-post (myorder@deodoc.se) innen rimelig tid. Ifølge svensk lov har du mulighet til å reklamere på produktet innen 3 år etter kjøpsdatoen, så lenge det er innen rimelig tid etter at du har oppdaget feil. Reklamasjonsretten gjelder feil som følge av produksjonen av produktet, og gjelder dermed ikke normal slitasje eller aldring av produktet. DEODOC AB forbeholder seg retten til å utbedre feil i første omgang, omlevere produktet i andre omgang og tilbyr gjenkjøp som siste løsning. Vær oppmerksom på at det ødelagte produktet og emballasjen må tas vare på til saken er løst. Hvis produktet ikke lenger er på lager eller har gått ut på dato, kontakter vi deg for videre saksbehandling. Vi behandler normalt sett reklamasjonssaker innen 3-14 virkedager. Ved godkjent reklamasjon  refunderer vi bestillingsbeløpet ditt innen 30 dager.

14. Angrerett 

Ved kjøp av produkter fra DEODOC AB har du som kunde 14-dagers angrerett dersom den ytre emballasjen (fraktemballasjen) er uåpnet. Det vil si at den ytre emballasjen (fraktemballasjen) ikke må brytes. Dette er av helseårsaker og hygieniske årsaker. Vi må kunne garantere alle kundene våre et nytt og urørt intimprodukt.

Angreretten gjelder fra det øyeblikket du mottar et bestilt produkt. Du er selv ansvarlig for å kontrollere at leveransen og produktene er uskadet i forbindelse med mottak av leveransen. Dersom returen godkjennes betaler du selv returkostnaden, og vi ber deg om å kontakte kundeservice på myorder@deodoc.se for ytterlige instruksjoner. Vi behandler vanligvis returer innen 1-3 uker. Husk å ta vare på kvitteringen for returen din og send pakken tilbake til oss med sporingsnummer, slik at vi kan gi deg erstatning selv dersom pakken forsvinner under frakten.

Ved godkjent kansellering av kjøpet refunderer vi bestillingsbeløpet ditt innen 21 dager.

14.1 Unntak fra angrerett 

For å garantere alle kundene våre et nytt og urørt intimprodukt, gjelder ikke angreretten dersom den ytre emballasjen (fraktemballasjen)  er brutt. Dette er grunnet helseårsaker og hygieniske årsaker.

Ved å foreta et kjøp via deodoc.no godtar du disse kjøpsbetingelsene. Vi tar forbehold om mulige skrivefeil og eventuelle tekniske feil på nettsiden.